Pippie wordt een Motormuis!

5 juni 2018 - Gorinchem, Nederland

Nou, het is bijna weer zo ver, we piepen er weer even tussen uit. Zaterdagochtend vroeg vertrekken we vanaf vliegveld Eindhoven naar Griekenland. Ik kan jullie nu al beloven dat het een hilarisch avontuur wordt. Ik kreeg een dwaze inval en stelde voor aan mijn Griekse Adonis om deze keer met de motor op avontuur te gaan. Chrisje was natuurlijk direkt wild enthousiast. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje tegenop zie.

We komen dus zaterdag in Thessaloniki aan, en nemen daar de bus naar Drama. Vervolgens een taxi naar het beroemde Kallifytos, de geboorteplaats van mijn eigen filosoof. Daar zal Tasoula mijn lieve schoonmoeder van 86 jaren jong, ons in de armen sluiten. Toen we vertrokken uit Griekenland in September 2016 hebben we alles verkocht, maar Chrisje zijn op één na grote liefde (de eerste ben ik) de motor werd opgeslagen.

Toen we nog op Thassos woonde, hadden we op heldere dagen een spectaculair uitzicht over de zee. En in de verte zagen we altijd de contouren van het eiland Limnos. En dat gaan we nu dus ontdekken. En op de motor dus!

Dus vanaf zaterdag nieuwe avonturen uit Griekenland van Pippie de Motormuis met haar Griekse Adonis!

1. Angelique:
    5 juni 2018
    Nou stelletje motormuizen veel plezier ik zal met belangstelling al jullie avonturen volgen liefs Angelique 🏍🏍vroom vroom
  2. Anja:
    Mooie oude foto's Petra! Kijk nu al uit naar jullie belevenissen 😘
  3. Hannie Groen:
    5 juni 2018
    Ik ben benieuwd en kijk uit naar jullie nieuwe avonturen op de motor, doen jullie wel voorzichtig, want ik wil jullie wel weer graag heel terug.
  4. Corrie Kuis:
    6 juni 2018
    Wij wensen jullie heel veel plezier. Wees voorzichtig met die motor. Als wij thuis komen hebben we meteen veel te lezen van jullie reis avonturen. Groetjes van de andere twee grote Griekenland fans. doei!!!!!!!!!!