Een update van Pippie!

26 oktober 2017 - Gorinchem, Nederland

Wat dachten jullie? Waar is ze gebleven, ze is vast zoek! Niks van dat allemaal, achter de schermen was het een drukke boel. Dus even een update met het allerlaatste nieuws. Het belangrijkste, we gaan op reis en jullie raden nooit waar naar toe.............. Griekenland!! Ha! Ha!

Even ontsnappen aan het strakke regiem van Rituals. Iedere werkdag sta ik daar in mijn kokette jurkje en met mijn glimmende blauwe lakschoentjes. Met een allerliefste glimlach; Geurtje Mevrouw? Cremétje Mevrouw? Scrubje Mevrouw? Dus vannacht om drie uur stappen we in Suzi richting Schiphol. Suzi zal niet weten wat haar overkomt, want ze zal wreed gestoord worden in haar schoonheidsslaapje.

Nog een ander nieuwtje, mijn oudste neefje Snelle Jelle gaat een jaar naar Australië. Om hem te volgen heeft hij  een Facebook account voor mij aangemaakt. Ik hoop dat hij een fantastisch jaar heeft en dat zijn dromen uitkomen.

Mijn droom komt ook uit, de vrienden stromen binnen met Facebook. Met argusogen kijk ik steeds op mijn telefoon, ik kan het allemaal niet meer volgen. Ze zwaaien naar me, messenger, tijdlijnen, ik raak compleet de kluts kwijt. Ik krijg zelfs een vriendschapsverzoek uit Kathmandu, die heb ik maar geweigerd dat vindt ik veel te ver! Pippie en social media is gewoon een te gekke combinatie, jullie zullen daar vast nog wel meer van horen.

In ieder geval heb ik al een vriendin, die ik al een keer eerder uit het oog was verloren weer teruggevonden. Het was weer als vanouds, we kletsten er weer lustig op los. Met Monique ga ik vast nog wel wat avonturen beleven.

Nou, de koffers staan gepakt, geld in de knip, Chrisje om op mij te passen, dan moet het vast wel gaan lukken. Vast een tsunami waarschuwing, jullie zullen overspoeld worden met verhalen. En ik hoop dat ze met veel plezier gelezen zullen worden!

1. Hannie Groen:
    26 oktober 2017
    Het was weer een leuk stukje en foto's, ik ben benieuwd naar je avonturen in Griekenland, veel plezier
  2. Anja:
    26 oktober 2017
    Yeah, wat een leuk verhaal weer! En superleuk om nu ook op facebook vrienden te zijn. In het echie al meer dan 50 jaar :-)
    Ben ook heel benieuwd naar je verhalen en heel veel plezier saampjes in Griekenland!
  3. Corrie Kuis:
    27 oktober 2017
    Een mooi verhaal en voor uitzicht. Veel plezier samen in Griekenland. En goede reis.
    We zijn benieuwd naar jullie nieuwe avonturen. Groetjes