Code Oranje!

5 oktober 2019 - Gorinchem, Nederland

Bijna weer een week voorbij, tijd gaat razendsnel als je nog veel te doen heb voor vertrek. Vorige Zondag goot het pijpenstelen, dus ik kan jullie mededelen de camper is waterproof. En trouwens ook alcoholproof, ook nog even getest zondag. Griekse Adonis en Vaders hebben hun eerste pot gekaart en ze keken er zeer serieus bij.

Oppermuts heeft even de matras getest en lag prinsheerlijk met haar wijntje in de bedstee. Lol! Als we de fles leeg hadden getutterd hadden we ons gelijk achterover kunnen laten vallen en een dutje kunnen doen om bij te komen. Zo hebben we ons prima vermaakt op een regenachtige zondag.

Maandagochtend vroeg, goodby gezegd tegen ons appartement aan de Zwaanswal in Gorinchem. Inspectie en gelijk door naar de notaris in Arkel. Weer een hoofdstuk afgesloten en op naar het volgende.

Donderdagochtend weer voor een paar dagen naar Camperplaats de Punt bij de jachthaven in Gorinchem. Toch echt een leuk plekje. De televisie moet nog geregeld worden en ook wordt er nog een kluis ingebouwd. Ik hou me maar bezig met het voorbereiden van de route voor de reis van de komende weken richting Griekenland. Mijn Griekse Adonis heeft ook nog een privécafé ingericht achter in de garage. Zijn espressomachine moet mee, hij kan niet zonder zijn shot cafeïne ‘s ochtends anders is hij niet te genieten. Een aantal camperaars hebben al leuk kennis gemaakt met een voortreffelijke espresso.

Het is nu inmiddels zaterdag en vanochtend hadden we wel weer een dingetje hoor. Iedereen laat wel eens een windje, scheetje, poepje........ hoe je het ook maar wil noemen. We laten er allemaal wel 10 tot 20 per dag vliegen. Het is een heel natuurlijk verschijnsel en iedereen doet het. Relax, beweeg en let it all out! Dus vanochtend vloog er één door de camper. Mmmmmm........, rook niet zo fris in die kleine ruimte. Ik met de deo aan het spuiten. Gaat het GASALARM af. Tuuuuuuuuut! Tuuuuuuuut! In een poep en een scheet was Griekse Adonis daar en schakelde het alarm uit. Poeh! Poeh! Dat was even schrikken ,hebben wij natuurlijk weer. Hij doet het in ieder geval.

Nou Ja, iedereen was weer lekker op tijd wakker. Volgende week gaat het dus eindelijk gebeuren. Donderdag vertrekken we, eindelijk GAS op de lolly, het avontuur roept!

1. Ineke:
    5 oktober 2019
    Haha, heerlijk te lezen. Wat betreft die scheet, wacht maar af tot je een klein ongelukje hebt🤣🤣maar is allemaal leedvermaak. Leuk toch, fijn dat het allemaal goed gaat. Idd schiet het op, enne wel beetje jaloers op die garage hoor. Zalig die ruimte, nemen jullie fietsen mee. F8jn dat huis en werk nu afgehandeld zijn, krijg je echt gevoel van zo,nu wij. Onze camper vrijdag naar garage gebracht, gaan ze maandag mee aan de gang. Ben benieuwd, donderdag gaan we naar de beurs in Utrecht😉. Groet en fijn weekend.
  2. Tjeerd en Ineke:
    6 oktober 2019
    Het gevoel was goed, jullie gaan het zeker maken die wereldreis met jullie mooie camper
    hoop dat het nog gelukt is met de schotel want we willen natuurlijk niet goede en slechte tijden van jullie missen. Wij wensen jullie samen een behouden reis toe.
  3. Petra Eleftheriadis:
    7 oktober 2019
    Hoi Tjeerd en Ineke!
    Leuk dat jullie ons gaan volgen. Onverwachte ontmoetingen zijn altijd erg leuk, misschien komen we ooit nog met de camper in Den Helder, nu eerst op naar Griekenland. Groetjes van Griekse Adonis en Pippie.