En de Groeten van Pippie!

29 september 2020 - Lithotopos, Griekenland

En de Groeten van Pippie!

Deze foto werd gemaakt op 29 september 2020 in Lithotopos, Griekenland met een Sony DSC-HX350.

1. Olga:
    29 september 2020
    Liebe Petra
    Supet schöne Eindrücke und Fotos von dir!
    Vielen lieben Dank dir und Christos!!!!
    Olga& Ari
  2. Petra Eleftheriadis:
    1 oktober 2020
    Thank you, Olga! It was nice to see your both on Thassos. We saw that our ‘special place’ on the mountain by Golden Beach belongs now by people who loved it in the same way we did. 🙏😘
  3. Ineke:
    30 september 2020
    Wat een heerlijk verhaal weer, prachtige foto's. Heerlijk genieten samen, lees net pas je verslag hihi,drukdruk.🤪🤩
  4. Petra Eleftheriadis:
    1 oktober 2020
    Ja, een camperaar heeft het druk😆 Jullie zijn denk ik weer in Ned. Ik heb genoten van jullie reis, wij volgende zomer naar Frankrijk denk ik.....
  5. Lizette Drop:
    30 september 2020
    We kennen elkaar niet, Wilma Netten is mijn schoonzus. Zij tipte mij over jullie reisblog. Ik geniet er elke keer van, wat een supermooie foto's! Zo'n mooie natuur. Feestje om te lezen😊
  6. Petra Eleftheriadis:
    1 oktober 2020
    Ohh, wat leuk zeg! Gezellige familie moeten jullie hebben.....😁 Het geeft mij ook de inspiratie om door te gaan als lezers het ook leuk vinden......Dank je🙋‍♀️
  7. Lizette Drop:
    Ja. Zeker doorgaan😊
  8. Olga und Ari:
    Liebe Petra und Adonis
    Auch uns hat es sehr gefreut euch zu sehen (hoffe euch noch oft auf Thassos anzutreffen)! Es ist uns eine Ehre im Close
    to Heaven Haus unseren Urlaub verbringen zu können ❤️
    Es ist so erholsam für Ari 😘sich in Ruhe und Frieden seinen Träumen nachgehen zu können.
    Ihr seid immer herzlich Willkommen ❤️
    Wir wünschen euch noch eine schöne Zeit mit eurem Wohnmobil !😘😘