Lieve mensen.......tot de volgende keer en Blijf Gezond!

11 november 2020 - Plaka, Griekenland

Deze foto werd gemaakt op 11 november 2020 in Plaka, Griekenland met een Sony DSC-HX350.

1. Lizette Drop:
    11 november 2020
    Jammer dat het zo abrupt moet aflopen. Heel erg genoten. Blijf gezond en graag tot een volgende keer!
    Dank je! Jullie ook voorzichtig.....🙋‍♀️😊
  3. Loes Tjeerdema:
    12 november 2020
    Goed dat jullie zo snel gereageerd hebben! Camperen is Vrijheid! Opgesloten zijn in je camper is als in een gevangenis! Ik heb 4 maanden genoten van je verhalen en ik ga dat zeker ook doen van jullie wandelingen de komende winter! Even pas op de plaats betekent volgend voorjaar weer volop genieten!
    13 november 2020
    Hoi Loes! Ja, we hadden kunnen blijven op een camping of in Elia waar veel campers vrij staan. Maar het leuke is er toch af, met de camper wil je reizen en niet op één plek..... En misschien wordt die lockdown nog wel verlengd. En Italië daar gaat het ook niet goed, dus verstandig geweest. En we hebben 4 prachtige maanden gehad.... daar zijn we al heel blij mee. Nu ga ik gewoon weer wandelen.....maandag. Lieve groet en blijf gezond....😊🙋‍♀️