Foto’s uit de Oude Doos!

6 januari 2019 - Gorinchem, Nederland

Met 12 klokslagen komt er een eind aan het jaar 2018 en begint er weer een nieuw avontuurlijk jaar. Wat we in 2019 gaan beleven dat weten we gelukkig nog niet. Afgelopen jaar was voor ons een rustig jaar, vele leuke vakanties en uitjes dat wel, maar geen grote veranderingen. Afgelopen weken ben ik eens in de stapels foto’s en fotoalbums gedoken. Alle keren dat ik verhuisd ben was het eerste wat ik inpakte altijd mijn foto’s en albums. Overal zijn ze met ons meegereisd. Kris Kras door Nederland en naar Griekenland en weer terug.

Vele foto’s uit de tijd op Thassos. We hebben daar toch hele mooie tijden meegemaakt. Een aantal prachtige verre reizen gemaakt, wat een ervaring was dat.

Het komend jaar wordt voor ons het jaar dat we ons zachtjes aan gaan voorbereiden op weer grote veranderingen in ons leven. Maar dat gaat waarschijnlijk pas gebeuren in het voorjaar van 2020. Maar daar gaan jullie wel van horen in de loop van het jaar.

Ik heb zomaar wat foto’s uitgezocht, waar ik altijd van geniet als ik ze onder ogen krijg. Ik wens jullie, ook namens mijn Griekse Adonis een gezond en een gelukkig 2019 toe. Geniet van het moment en koester je herinneringen!

1. Hannie Groen:
    6 januari 2019
    Die mooie tijd op Thassos, het was 17 jaar lang genieten, jammer dat het voorbij is, maar we kunnen terug kijken via de vele foto's die in die periode zijn gemaakt.
  2. Yolanda Kuis:
    6 januari 2019
    Nostalgische bui nichtje? Mooi om te lezen en te zien hoe jullie het leven vieren 😘
  3. Angelique:
    6 januari 2019
    Wat een love story ❤️ mooi om te zien !!