Lazy Day!

20 april 2018 - Rhodos, Griekenland

We waren op weg om de acropolis te beklimmen die boven Lindos op de rots is gelegen. Plannen zijn er om te veranderen, we kijken elkaar aan en besluiten direkt de afslag naar St. Pauls Bay te nemen. Rond 10 uur nestelen we ons op een ligbedje onder een parasol. We lezen een beetje, turen over de zee en laten onze ogen zo nu en dan dicht vallen. Lily het hondje van het café is in het water aan het spelen, ze probeert de visjes te vangen. Om ons heen horen we zacht het gepraat van de vooral Franse en Italiaanse toeristen.

Vandaag laat de zon zich van zijn beste kant zien en staat stralend aan de hemel. Er ligt een catamaran voor anker in het idyllische baaitje, wiegend op de golven. De visboer komt verse vis brengen, dus wij weten al wat er voor de lunch op onze bordjes ligt. Chrisje slentert naar het terras en is al gauw in gesprek met een praatmaatje. Ik pak de camera en tuur een beetje door de zoeker, en al gauw schiet ik alweer een paar leuke foto's. Zomaar wat plaatjes van een lazy day aan het strand.

Ik zie zoveel verschillende mensen, een stelletje diepgebruinde Fransen, melkwitte Engelsen en een voluptieuze dame die geniet in de zee. Kinderen spelen in het heldere water en bouwen fantasierijke kunstwerken van zand. Rond lunchtijd voeg ik me bij mijn Griekse Adonis. Het terrasje loopt vol en iedereen geniet van verse vis en salade, het leven is goed.

Daarna even in de siëstastand en laten we ons een beetje in slaapwiegen door de golven. Is dit vakantie zoals vakantie bedoelt is?

1. Angelique:
    21 april 2018
    Lekker he zo,n strand dagje beetje lezen , mensen kijken ,zwemmen of is het water nog te koud ?
  2. Hannie Groen:
    21 april 2018
    Lekker luierdagje en leuke mensen foto's.
  3. Corrie Kuis:
    21 april 2018
    Heerlijk een relax dag tussen de avonturen. Lekker een ouzo en lunchen en luieren.
    zalig!!!!!!!!