Smoor op de Beatles!

28 december 2018 - Gorinchem, Nederland

Ik ben een onvervalste groupie. Ik ben gewoon smoor op de Beatles. Als ik ze zie dan gaat mijn hart sneller kloppen. Ik raak gewoon van het padje. En het was alweer zolang geleden dat ik ze gezien had dus woensdag greep ik mijn kans. Het was een grauwe kille dag maar in mijn lichaam brandt een hartstochtelijk vuur.

Onze zoektocht begint bij het Blauwe meer, we lopen de Galgeneindsestraat af en komen uit bij een prachtige ven. We kunnen er alleen niet dichtbij komen want het is een stiltegebied. We dringen dieper het bos in, ik zie dat we steeds dichterbij komen. Wat een fantastisch gevoel is dat om in de voetsporen van de Beatles te lopen. Mijn Beatlemania wordt steeds heviger.

We zijn er bijna, ik zie sporen van geweldige creaties. Ik weet zeker dat deze geproduceerd zijn met een speciale muzikale sound. Bijzonder hoor. En dan is eindelijk het moment daar. Ik sta frontstage, klik, klik, klik, mijn camera maakt overuren. Maar Paul McCartney heeft nog al cameravrees en gaat er van door. Maar niet getreurd, ik spot John Lennon in de verte, samen met Yoko Ono. Ja, Ja, die John, die is gevallen op een mysterieuze vrouw uit het land van de rising sun.

Verder gaan we, op zoek naar de andere Beatles. We wandelen door een kaal winters berkenbos. En dan sta ik opeens oog in oog met Ringo Star, deze wat hippieachtige verschijning houdt wel van de spotlights. Ik kan hem mooi op het portret zetten. Ik val bijna in zwijm, zo verliefd ben ik. Met moeite neem ik afscheid en wandelen we langs de Leikeven. Prachtig stukje natuur en toch zo dichtbij Tilburg.

Er ontbreekt er nog één op mijn verlanglijst, maar ineens staat daar mijn onverstoorbare hunk. Ik heb even een één op één momentje met hem. Maar George Harrison is verpest door de glamour van het sterrendom en keert me de rug toe.

Op de muziek van Let it Be keren we huiswaarts, mijn dag kan niet meer stuk!

1. Hannie Groen:
    28 december 2018
    Hoe krijg je het verzonnen, prachtig verhaal.
  2. Anja:
    28 december 2018
    😆😆 Leuk! En weer prachtige foto's! 😘
  3. Angelique:
    29 december 2018
    Mooie wandeling, ik zie liever de Beatles in de natuur haha