Genieten!

5 april 2020 - Waalwijk, Nederland

Genieten!

Deze foto werd gemaakt op 5 april 2020 in Waalwijk, Nederland met een Sony DSC-HX350.

1. Bertje Bert:
    6 april 2020
    👍👍
  2. Petra Eleftheriadis:
    👍😊
  3. Wilma:
    7 april 2020
    Ook een mooi gebied Petra.
    En prachtige foto,s ik ken dat gebied natuurlijk op mijn duimpje ik heb daar jarenlang gewoond.en in die oude boerderij woonde mijn vriendin,als je dorst had moest je buiten uit die put water halen en opdrinken ,het smaakte naar roest vond ik.
    Maar er was altijd van alles te beleven.Die goede oude tijd zeggen ze maar er was een hoop armoede.
    Maar we waren er wel altijd voor elkaar,en dat komt nu ook weer terug merk ik.Ben weer helemaal opgefleurd van je mooie verhaal dank je wel Petra 👍🍀
  4. Wilma:
    7 april 2020
    Ook een mooi gebied Petra.
    En prachtige foto,s ik ken dat gebied natuurlijk op mijn duimpje ik heb daar jarenlang gewoond en in die oude boerderij woonde mijn vriendin,als je dorst had moest je buiten uit die put water halen met een emmer en opdrinken ,het water smaakte naar roest 😝 Vond ik
    Maar er was altijd van alles te beleven,die goede ouwe tijd zeggen ze, maar er was een hoop armoede.
    Maar we waren er wel altijd voor elkaar, en dat komt nu ook weer terug merk ik.
    Ben weer helemaal opgefleurd van je mooie verhaal dank je wel Petra 👍🍀
  5. Petra Eleftheriadis:
    Jij bedankt, met je leuke reactie! Tot gauw 😘🙋‍♀️