En de groeten van Pippie!

4 februari 2020 - Esbeek, Nederland

En de groeten van Pippie!

Deze foto werd gemaakt op 4 februari 2020 in Esbeek, Nederland met een Sony DSC-HX350.

1. Bertje Bert:
    Geweldige mooie foto's
  2. Petra Eleftheriadis:
    6 februari 2020
    Bedankt! Bertje, zitten jullie al in Griekenland?
  3. Bertje Bert:
    6 februari 2020
    Hoi, nee zit er weer niet in op dit moment. Mijn echtgenote zit met enkele gezondheid problemen en die had ik graag opgelost voordat we weer gaan. Op dit moment zijn we thuis in Hongarije. We zouden kunnen gaan maar dan zo tussen door zegt mijn vrouw dat is dan een week of 3 a 4. Maar dat is niet de moeite als je daar bent moet je er van genieten en rond gaan. Dat gaat niet in een week of 3/4. Op dit moment staat alleen de reis terug naar België op het plan in april. Dat zijn dan weer dokters onderzoeken en keuring camper. Wat kleine onderhoudswerkzaamheden aan de camper en dan weer terug naar Hongarije. In de zomer gaan we niet met de camper weg want dan is het hier mooi weer. Het is wel leuk om te lezen wat jullie zo ondernemen. Hebben jullie ook nog plannen om met de camper er op uit te gaan?

Groetjes Bert
  4. Petra Eleftheriadis:
    6 februari 2020
    Op het moment staan we op de camperplaats in Gorinchem. Begin April gaan we over land naar Griekenland, blijven daar heel de zomer. Gaan na 4 jaar weer eens op Thassos kijken, toch 17 gewoond. Zijn daar niet meer geweest sinds we huis en winkels verkocht hebben. Verder Noord-Griekenland verkennen. Wat jammer dat jullie niet weg kunnen, maar gezondheid gaat voor! En je hebt gelijk 3/4 weken niet zo relaxed. Misschien later in het jaar.....Hongerije ook mooi, denk ik zo.

Groetjes Petra.