En de Groeten van Pippie.....!

17 november 2020 - Alphen, Nederland

En de Groeten van Pippie.....!

Deze foto werd gemaakt op 17 november 2020 in Alphen, Nederland met een Sony DSC-HX350.

1. Ineke:
    17 november 2020
    Oeps, weet je nog hoe warm het was in Griekenland😉
  2. Petra Eleftheriadis:
    17 november 2020
    Ja, maar veel te warm om te wandelen. Regen niet leuk, maar verder prima.😊🙋‍♀️
  3. Hannie Groen:
    17 november 2020
    Petra, wat heb je er weer een leuk verhaal van gemaakt, ik heb het gelezen met een lach en de foto’s waren weer super mooi, ik hoop dat er nog vele wandelingen volgen.
  4. Petra Eleftheriadis:
    17 november 2020
    We doen ons best......donderdag weer! 😉😘
  5. Wilma:
    17 november 2020
    Een leuk verhaal lekker door die natte bossen crossen en is erg goed voor de huid dan blijven jullie rimpelloos mooi meegenomen.De foto's waren wel mooi en wat hebben we toch prachtige koeien hè.
    Ik moet wel even wennen dat we geen berglandschappen meer hebben maar ook ons land is mooi
    Doe die kleine Griek ook de groetjes van mij hij heeft jullie toch maar mooi thuis gebracht toppy .
    👍🍀😍
  6. Petra Eleftheriadis:
    17 november 2020
    Met dat grijze, natte weer kan je geen mooie foto’s maken.....Die koeien zijn van adel, sjieke Lakenvelders....Donderdag gaan we weer, we hebben wat in te halen! Ik zal de groeten aan Griekse Adonis doen, als ik hem lief aankijk gaat hij misschien wel mee wandelen morgen......😉🙋‍♀️
  7. Wilma:
    17 november 2020
    Zou het ?? Als je iets lekkers meeneemt 'n Jägermeister of zoiets dan loopt hij als een trein en later heb je er geen kind meer aan 😔😔
  8. Loes Tjeerdema:
    17 november 2020
    Voor jou was t dan misschien geen mooi foto weer, maar wij hebben weer genoten van je prachtige herfstfoto's! Ik hoop voor jullie, dat tijdens jullie volgende wandeling de zon weer even tevoorschijn komt!
  9. Petra Eleftheriadis:
    20 november 2020
    Hoi Loes, de zon kwam een donderdag ook niet te voor schijn toen we weer op stap gingen. Maar we hadden weer een mooi avontuur.......verhaal volgt nog. Groetjes!
  10. Bertje Bert:
    18 november 2020