Monemvasia......en de Groeten van Pippie!

31 oktober 2020 - Monemvasia, Griekenland

Deze foto werd gemaakt op 31 oktober 2020 in Monemvasia, Griekenland met een Sony DSC-HX350.

31 oktober 2020
    Geweldig, mooie herinneringen ook😍😍😍je campervriendin😍🍷
    2 november 2020
    Hoi Campervriendin 😆, Ja, zo noem ik je al vanaf het begin........😉. Staan nu in het kleine haventje van Poulithra, vlakbij Leonidhio. Weer prachtig hier......blijven nog even. Morgen wel mondkapjes buiten dragen in heel Griekenland. Gelukkig hier in de Peloponnesos geen lockdown.😅😘🙋‍♀️
    31 oktober 2020
    Prachtig geopark en Monemvasia prachtig plaatsje
  4. Henny:
    Daar hebben we leuke herinneringen aan....
    Wij nu ook.......😊
  6. Claudia:
    1 november 2020
    Danke für die schönen Bilder und deine Beschreibung! Ich freue mich immer wieder, von dir zu lesen ❣️ Griechenland ist so wunderschön ❣️ Liebe Grüße Claudia 🙋🏻‍♀️
  7. Ria kuis:
    geen woorden voor al de mooie foto.s en verhaal dank je wel
    😘🙋‍♀️
    1 november 2020
    Het was weer geweldig nu het prachtige Monemvasia die steegjes een plaatje. Wederom een mooi stukje Griekenland.
    Wel leuk als al die camperaars bij elkaar komen met een lekker 🍷🍻🍸
    Samenhorigheid 👍 Geniet nog even van jullie mooie reis 🍀❤️
    2 november 2020
    Dank je, Wilma. Staan nu ook weer op een leuk plekje in een vissershaventje. Griekse Adonis met de vissers natuurlijk.......Ook weer mooi hier, wordt bijna saai😆Liefs van ons! 😇🍷🙈