Terug naar onze wortels!

21 mei 2017

Zondagmorgen,het is prachtig weer dus tijd voor een wandeling in ons geboortedorp.

Hoornaar is een dorp in de Gemeente Giessenlanden en heeft ongeveer 1700 inwoners.We hebben Suzi in het midden van het dorp geparkeerd en lopen richting de Hoge Giessen gewapend met camera om alles weer vast te leggen.We hebben direct veel te praten,alle jeugdherinneringen komen weer naar boven,we zijn beiden al zo lang weg van hier.We kwamen verbazend veel dieren tegen en veel leuke foto's kunnen maken ook van plaatsen uit onze jeugd.We zijn over de Oudendijk gewandeld waar ons geboortehuis nog staat,de Donk waar we vroeger gingen zwemmen en natuurlijk de Ponderosa waar we vele,vele uren hebben doorgebracht.

Na nog een klein lunchje was de tijd op want zusjelief moest richting huis maar het was weer erg leuk en daar komt zeker een vervolg van.

1. Angelique Jonker:
    21 mei 2017
    Was super mooie wandeling heb ervan genoten veel jeugdherrineringen kwamen boven , mooie foto,s goed gelukt pippie speurneus boven op het nieuws tot de volgende mooie wandeling in Meeuwen groetjes van je zusje xxx
  2. Hannie Groen:
    23 mei 2017
    Mooie foto's dochter, nu nog een foto van je vaders geboortehuis, ga zo verder , zie uit naar je volgende reportage.

Liefs, je moeder