Speurend door Landgoed Huis ter Heiden!

7 augustus 2017 - Gorinchem, Nederland

Na de leuke zondagwandeling met zusjelief en coole "Gerrit" was het weer de beurt aan mijn moeder. Die alweer stond te trappelen om op pad te gaan. Wat ze niet wist dat het weer een hele speurtocht zou worden. We wilden niet zo ver rijden dus besloten we Landgoed Huis ter Heide verder te verkennen. We rijden met Suzi naar de Middelstraat in De Moer om daar te parkeren en vervolgens de blauwe route te gaan lopen. Zo gezegd zo gedaan.

We begonnen met goede moed, maar al gauw waren we het goede spoor volledig bijster en kwamen we zelfs achter de golfbaan van de Efteling uit. Daar vonden we eindelijk een paaltje met een nummer wat correspondeerde met de wandelkaart. We zaten weer helemaal verkeerd en al speurend weer terug op het goede pad. Toen hebben we de blauwe route maar achterstevoren gelopen, wat gelukkig goed uitpakte.

We zijn de hele wandeling niemand tegen gekomen, alleen een stel "Beatles", veel paddestoelen, mooie bomen en velden met mais. Toen nog een picknickje en terug naar Suzi die trouw op ons stond te wachten.