Afscheid van de zee!

27 april 2018 - Gorinchem, Nederland

Laatste dag op Rhodos. Ons plan was om naar Agia Agatha Beach te gaan, en zo gebeurde dat ook. Het strand is prachtig, je kan wel 100 meter de zee inlopen en dan staat het water nog maar tot je knieën. We komen daar aan en het eerste wat we horen is de generator van het restaurantje. Djoeke!  Djoeke! Djoeke!  Nee, dat gaat het niet worden om daar heel de dag naar te luisteren. Dus omkeren en wegwezen en terug naar ons paradijselijke St.Pauls Bay. Onderweg nog even de Panda een frisse douche gegeven, en hij ziet er weer spiksplinternieuw uit.

We installeren ons voor een dagje strand en zee, verder weinig gebeurtenissen onder de horizon. Kindjes spelen in het zand, bouwen zandkastelen en zijn in de weer met een schepnetje. Lily, het grappige hondje is nog steeds in haar element. Ze probeert in de poeltjes tussen de rotsen de visjes te vangen. Ik spot nog wel een meisje met een bijzondere haarkleur; namelijk Grieks blauw, past prachtig bij de strakblauwe lucht en de zee.

Een vissersbootje meert aan bij de pier, en Marco van het restaurant koopt verse garnalen zo uit de zee. Later na van iedereen afscheid te hebben genomen, keren we terug voor een douche en een dutje. We gaan nog eten bij Taverne Molos en kijken onder een bijna volle maan weemoedig uit over de zee. Het is een afscheid, maar geen vaarwel!

1. Angelique:
    29 april 2018
    Leuke foto,s , jullie hebben een geweldige vakantie gehad zo te zien . Zo komen er vast nog veel meer , en wij reizen gewoon mee . Liefs van je zusje
  2. Hannie Groen:
    29 april 2018
    Mensen en kinderen fotograveren is ook leuk, mooie foto's, op naar de volgende vakantie.
  3. Ria Kuis:
    30 april 2018
    eind goed al goed fijn dat jullie weer thuis zijn, kunnen we lekker na kletsen.