Terugkomst in een druilerig Nederland!

28 april 2018 - Gorinchem, Nederland

Om 6 uur stonden we naast ons bed en een uurtje later vertrokken we richting Rhodosstad. Nog een laatste blik op het mooie Lindos, prachtig in het zachte ochtendlicht. Met een rustig tempo rijden we naar het noorden de drukte tegemoet. We leveren de Panda af en gaan een ontbijtje scoren. We vinden weer een juweeltje, een soort guesthouse met een eigen café en bakkerij. Ze verhuurden zelfs aparte fietsen.

De busstop was vlakbij, en de bus arriveerde al snel na een paar minuten wachten. We rammelen in drie kwartier naar het vliegveld. En zo komt er een einde aan ons verblijf in Rhodos. We hebben prachtige natuur gezien en de mensen waren erg hartelijk. Probeer alleen de noordhoek te vermijden en dan nog kan het erg druk zijn. Maar het eiland is het waard om te ontdekken.

We komen na een rustige vlucht aan op Schiphol, nog niet wetende dat we ontsnappen aan een chaos. Later die nacht ligt Schiphol plat door een stroomstoring. Suzi stond trouw te wachten en we openen om 5 uur 's middags de deur van ons huis. Direkt valt op dat in twee weken de kastanjebomen vol in het blad staan. Altijd mooi.

Het weer valt wel even tegen, van heerlijk warm naar kil en regen. Maar het gaat hier ook zomer worden! En mijn wandelmaatjes staan alweer te trappelen. Iedereen bedankt weer voor de leuke reacties en het volgen van mijn vertelsels. Ik ga gewoon weer verder hier in Nederland want hier valt ook nog genoeg te ontdekken. En 9 Juni gaan we gewoon weer twee weken naar Griekenland. Maar dat wordt een hele andere vakantie. Pippie wordt namelijk een motormuis!

1. Angelique:
    2 mei 2018
    Weer een leuke afsluiter , nu zijn wij weer aan de beurt !!
  2. Corrie Kuis:
    2 mei 2018
    Het was geweldig dat we met jullie mee mochten reizen. Het weer is nu ook weer goed.
    Wij gaan 8 juni naar Griekenland. Pilion we kijken er naar uit!!!!!!