Breaking News!

12 april 2018 - Gorinchem, Nederland

We breken er even tussen uit. Cor en Don, misschien jullie wel bekend van de reclames op de televisie, hadden een pracht aanbieding, die we niet konden laten lopen. Zaterdagochtend vroeg vliegen we met reisorganisatie Corendon naar het zuidelijke eiland Rhodos.

Rhodos bevindt zich in het zuidoosten van de Egeïsche zee en is ongeveer 1400 km2 groot. Het is een prachtig eiland met een mooie, afwisselende natuur met bergen en vlaktes, die bedekt zijn met wijngaarden, olijfbomen en dennenbossen. En niet te vergeten de prachtige stranden. Rhodos heeft een rijke cultuur en geschiedenis. Dus er valt voor ons weer heel wat te ontdekken.

Deze tijd is het allermooist in Griekenland, alles groeit en bloeit. En de eilanden zijn nog niet overspoeld met toeristen. Het volgende verhaal zal dus uit Rhodos komen. Dus Yassou! Wij gaan naar de Griekse zon en zee, het heerlijke eten en de relaxte levensstijl!

1. Annie:
    13 april 2018
    Goeie reis en geniet maar van jullie zo geliefde Griekse zon, cultuur en ETEN!
  2. Anja:
    13 april 2018
    Ik dacht er vanmorgen juist aan :-) En voila, daar is je blog!
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik wens jullie een hele fijne tijd op Rhodos, heerlijk samen genieten! xx
  3. Anja:
    13 april 2018
    En ik kijk uit naar je verhalen en foto's, wij genieten mee! :-)
  4. Corrie Kuis:
    13 april 2018
    Goede reis en fijne vakantie. we kijken uit naar je verhalen en prachtige foto's.
    groetjes xxx
  5. Hannie Groen:
    13 april 2018
    Lieve kinderen, goede reis en geniet ervan, ben weer benieuwd naar jullie avonturen.