We zijn weer thuis in Griekenland!

14 april 2018 - Rhodos, Griekenland

Half 3 stonden we naast ons bed, ik in de stresstand en Chris in de relaxstand. Mijn Griekse Adonis ging nog op zijn gemak twee scharreleitjes staan koken. Ik raakte bijna aan de kook, dus het ging er in het holst van de nacht al verhit aan toe. Maar verder liep het als een geoliede machine, Cor en Don hadden alles goed geregeld. Alles mooi op tijd, we werden keurig bij het hotel afgeleverd door een charmante Belgische host. Even wat gestrubbel over de kamer, wij wilden het liefst erg ver weg van de muziek van de hotelbar. Maar dat is aardig gelukt.

Spullen op de kamer, en we waren er alweer vandoor. We liepen naar de doorgaande weg, en de bus kwam al direkt aanrijden, dus goed getimed. We gingen eerst een auto regelen want dan kunnen we morgen direkt op pad. Toen was het wel tijd voor een visje en dat vonden we aan de doorgaande weg. Niet de leukste plek maar het was wel aardig. Het was een viswinkel met een soort zelfbedieningrestaurant erbij. De inktvis was botermals en de rest was ook wel redelijk. Chrisje aan de ouzo en ik een wijntje, nou dat was even lekker bijkomen.

We hebben trouwens een gloednieuwe Fiat Panda voor twintig euries per dag, dat is dus ook goed te doen. Het eiland is zo groot dat gaan we niet redden op een bromtol. Even naar de supermarkt voor wat water, we zitten echt in een hotelzone, niet de mooiste plek maar goed te doen. Later nog van het hotel naar de zee gelopen, overal zijn ze bezig met opstarten van de restaurants en de winkels. Veel herinneringen komen terug, wij hebben dit ook zoveel jaren meegemaakt.

Nu zitten we in de bar nog wat te drinken, en gaan er morgen weer een leuke dag van maken. Welterusten allemaal en tot morgen met hopelijk weer mooie avonturen.

1. Anja:
    Mooi geschreven! Heel veel plezier!! 🌞😘
  2. Hennie Kuis:
    14 april 2018
    De eerste leuke dag zit er op nog een prettige vakantie war grtjs Hennie en miriam
  3. Angelique:
    14 april 2018
    Lekkere vis en wijntjes en mooi weer komt helemaal goed met jullie veel plezier 🍷🌞🏖🏝
  4. Hannie Groen:
    14 april 2018
    Ik krijg ook heimwee naar Griekenland, als ik de foto's zie, maar ik probeer met jullie mee te genieten van je avonturen de komende twee weken. Liefs ma en pa
  5. Corrie Kuis:
    15 april 2018
    Heel mooi wij kunnen niet wachten. wij gaan in juni maar dat is nog even
    fijne vakantie. veel plezier.