Ja, Het is even wennen!

29 september 2019 - Meeuwen, Nederland

We wonen nu een weekje in de camper, laten we zeggen dat het even wennen is. Na een zeer enerverende zaterdag , de meubels werden opgehaald door de nieuwe eigenaars kwamen we uitgeput aan bij Camperplaats de Punt in Gorinchem. Vanuit onze standplaats aan het water zien we ons oude huis aan de overkant.

Spullen, Ja we hebben veel spullen. Waar laten we die toch allemaal, ik had veel zin om ze in de Merwede te kieperen. Toch maar niet gedaan en een pizzaatje gaan eten. Later komen we ietsiepietsie tipsy weer terug in ons huis op wielen. We gaan onze eerste nacht in, heerlijk rustig hier. Toen moest er een plasje gedaan worden,natuurlijk op het WC’eetje. Kwamen we er achter dat Griekse Adonis heel de toiletcassete er verkeerd in had gezet. Tja, probleempje, snel opgelost, dan maar plassen in een pannetje. Kon toch niet al onze buren wakker maken midden in de nacht. Nou de toon is gezet hoor, er zullen nog heel wat blunders gemaakt worden door deze camperdummy’s.

Gelukkige hadden we nog prachtig weer een zondag en konden we een klein beetje onze draai vinden. Eerste bezoek ontvangen, alles een eerste keer. Begin van de week nog drie dagen gewerkt. Dinsdagavond leuk afscheid genomen van de meisjes van Rituals Gorinchem. Ik zal ze missen, ze hebben er toch voor gezorgd dat ik me eigen weer thuis voelde in Gorinchem, na een jarenlang verblijf in Griekenland.

Gisteren de camper naar Meeuwen, bij Zusjelief op de oprit. Het was gelukkig aardig droog, heel de garage opnieuw ingedeeld, en nog een keer, en nog een keer. Weer veel spullen eruit. We leren het al, we hebben niet veel nodig. Verder is het gewoon wennen, slechte nieuws is dat ik alles constant kwijt ben. Goede nieuws is, we hebben elkaar nog niet vermoord!

Vandaag regen en wind. Kacheltje werkt goed, hebben we die ook weer getest. Morgen passeert het huis bij de notaris, en zetten we definitief een punt achter ons verblijf in Gorinchem. Al zullen we daar nog vaak op de camperplaats verblijven.

Rond tien Oktober willen we vertrekken, en dan gaat ons vrije leventje van start. Maar van die plannen daar zullen jullie nog meer van horen. Verder, is het gewoon nog even wennen!

1. Ineke:
    29 september 2019
    Als het goed gaat is het nooit wennen. Teveel meegenomen, dingetje vergeten, "hij wil wel maar voor mij hoeft het niet." De Grote stap genomen. Ga alles lekker ervaren en uit proberen. Ik hoop dat wij straks net zoveel plezier hebben aan jullie verhalen en ervaringen als wij . Een heeeeelgoede reis, waar dan ook naar toe. Genieten haal eralles uit wat er in zit. Veel plezier saampies.
  2. Petra Eleftheriadis:
    Kalimera Geert en Ineke,
    Zachtjes (en hard) tikt de regen op het camperdak, heeft ook wel iets, maar niet te lang a.u.b. Geniet van Nederland maar we kijken ook weer uit naar jullie avonturen. Bedankt voor alle tips en support! Fijne zondag.
  3. ANGELIQUE:
    29 september 2019
    Leuk verhaal en wennen zal het zijn maar komt vast goed zeker als je de zon gaat opzoeken 😘
  4. Petra Eleftheriadis:
    29 september 2019
    Voorlopig zijn we nog een paar daagjes buren! 🚍😘
  5. Ellen Amperse:
    29 september 2019
    Wat een leuk verhaal. Zo stoer dat jullie op avontuur gaan.
    Ik ken jullie nog niet zo heel lang maar heel leuk om jullie op deze manier beter te leren kennen.
    Wij gaan gewoon "mee" op reis.
    Nogmaals heel veel prachtige avonturen toegewenst en ik blijf jullie volgen.
    Groetjes Jan&Ellen😘
  6. Petra Eleftheriadis:
    Hoi Jan en Ellen,
    Heel erg leuk dat jullie met ons mee reizen! We zullen proberen om het spannend te houden😉 Maar dat gaat denk ik wel lukken!
    Groetjes van ons.🤗
  7. Anja:
    29 september 2019
    Wat geweldig. jullie eerste week in de camper. Ik wist niet dat het al zover was. Net als je afscheid bij Rituele, las ik op Facebook. Ik hobbel er een beetje achteraan 😅
    Ik vind het super stoer wat jullie gaan doen en super leuk dat wij kunnen meereizen, gaan we doen!
    Heel veel geluk, lieve Petra en Chris! 😘
  8. Petra Eleftheriadis:
    29 september 2019
    Dank je, Anja! We komen vast ook een keer naar het mooie Drenthe. We spreken elkaar gauw een keer. Groetjes aan Ary. 😘
  9. Ineke:
    29 september 2019
    Haha, is de garage nu goed ingericht. Wat een takke weer he, is niet anders. Hoop dat jullie snel je draai gaan vinden, alles komt goed. Groetjes
  10. Petra Eleftheriadis:
    29 september 2019
    Mijn Griekse Adonis heeft zelfs zijn espressomachien in de garage, zijn privécafé! 😂🤗
  11. Oppermuts:
    29 september 2019
    Lieve dochter en schoonzoon, wij zullen jullie missen, maar reizen met jullie mee en dat maakt weer veel goed. Pas goed op elkaar, en geniet van alles wat jullie tegenkomen, blijf gezond wat dat is het voornaamste wat er is, goede reis
  12. Petra Eleftheriadis:
    ❤️
  13. Wilma:
    29 september 2019
    Wat een onderneming en ook heel spannend.
    Ik zou zeggen heel veel plezier en gezelligheid in Jullie nieuwe huis op wielen,maar dat lukt jullie vast wel Ik heb al zoveel avonturen van Jullie mee mogen beleven op al die reizen,het lijkt wel of Ik er zelf ben geweest zo leuk schrijf je Petra.
    Het ga je goed waar je ook bent.
    Life's Wilma.
  14. Petra Eleftheriadis:
    29 september 2019
    Dank je Wilma, we zullen proberen er een avontuurlijke reis van te maken! Liefs van ons😘
  15. Arie en lijda:
    2 oktober 2019
    Nu al een avontuur voor jullie, maar komt zeker goed, fijne reis en zo kunnen wij jullie ( als oude buurtjes ) volgen.
    Veel liefde, gezondheid en geluk voor jullie.
    Arie en Lijda
  16. Petra Eleftheriadis:
    2 oktober 2019
    Dank je, we zullen jullie zeker missen. We konden geen betere buren hebben. En dat geldt voor alle bewoners van Residentie de Cavalerie. Lieve Arie en Lijda wat leuk dat jullie ons volgen en vast nog wel Tot Ziens.
  17. Corrie Kuis:
    5 oktober 2019
    Wij wensen jullie een goede reis naar jullie en ons geliefde Griekenland. Het komt allemaal goed. Heel veel plezier en we gaan weer heel erg genieten van jullie avonturen.
  18. Petra Eleftheriadis:
    8 oktober 2019
    Welkom thuis! We nemen het stokje weer even over. Jullie kunnen met ons mee genieten, liefs van ons😘