Van de hel in de hemel!

18 april 2018 - Rhodos, Griekenland

Maandagnacht hadden we een rustige nacht, nou dindagnacht brak de hel los! Klein stukje verderop ligt een klein café,daar was het de laatste nachten stil. Gisterenavond hadden ze livemuziek met een zanger die geen wijs kon houden en ook nog knoerend hard. En ze gingen aan de karaoke, we hadden zo mee kunnen zingen in ons bed. En dat zou van nu af aan iedere avond zo zijn. En Chris had ook nog gehoord dat er 33 kamers in het hotel bijkwamen, met veel kinderen.Dus wegwezen hier!

Nou zullen jullie wel denken, waarom hebben ze dat zo geboekt? Nou ik zocht twee vliegtickets naar Rhodos, en de goedkoopste waren al duurder dan bij Corendon met studio erbij. Dus er maarop gewaagd, en het hotel was op zich goed en het personeel was heel erg aardig. Maar wat een herrie, overal,heel de dag muziek en ik begrijp niet dat mensen dit als vakantie zien. Ik weet nog dat we eens in Cuba waren, en daar noemden ze de toeristen die een pakketreis boekten 'los pakketos'. Nou wij willen geen pakketjes meer zijn! Finito! Nada! Tipota! Slüss!

Dus koffertjes gepakt, vriendelijk afscheid genomen en snel weg uit de hel van het massatoerisme. Maar Pippie had allang iets anders op het oog natuurlijk. We gaan richting Lindos, daar vlakbij ligt een klein vakantiedorpje genaamd Pefkí. We sjezen over een soort snelweg richting Lindos, en gaan dan op zoek in Pefkí naar George Beach Studio's. Gevonden en nog plaats voor 10 nachten en het ziet er hemels uit. Leuke studio, mooie tuin er omheen en rust, rust,rust!

Na ons geinstalleerd te hebben, even een klein dutje gedaan dat hadden we wel verdiend. We zitten nu ongeveer 3 kilometer van Lindos, wat een prachtig wit stadje is aan de voet van een grote rots met de resten van een acropolis. Daaronder ligt een idyllisch baaitje met de naam St.Pauls Bay. Daar lekker gechild op een terrasje en verder een beetje over de rotsen gestruind. De oostkust van Rhodos is echt prachtig, ik hoop de volgende dagen jullie daar meer van te laten zien. Later nog ergens een hapje gegeten en terug naar ons lieflijke hotelletje. We zijn in de hemel belandt!

1. Hannie Groen:
    19 april 2018
    Het hotelletje wat bij jullie past, geniet van de komende 10 dagen in rust.
  2. Corrie Kuis:
    19 april 2018
    Wat mooi alweer we kunnen niet anders zeggen. Goed dat jullie verhuisd zijn naar een rustiger oord. Geniet er van dat doen wij van jullie avonturen.
  3. Angelique:
    Prachtige foto,s mooi plekje