Operation Freddy!

23 juli 2017 - Gorinchem, Nederland

Het is weer even geleden maar de uitjes waren schaars de afgelopen twee weken, werken en te warm om iets actiefs te doen. Maar nu iets aparts, sinds 1 juni werk ik bij Rituals bekend om zijn lekkere geurtjes en smeersels. Nu viel ik met mijn neus in de boter (crème) want ik werd uitgenodigd voor het bedrijfsuitje van Rituels Dordrecht en Gorinchem.

Ik werd opgehaald door Sharona en daarna richting Hardinxveld om Jessie op te halen en toen richting Delft maar de Iphone van Sharona had nog een verrassing voor ons in petto met een toeristische route , we kwamen namelijk uit in de Schilderswijk in Den Haag ! Gelukkig was Delft niet ver meer en kwamen we keurig op tijd in de parkeergarage in het centrum aan waar de andere dames al op ons stonden te wachten.

Daarna verzamelen voor koffie en taart in het leuke zaakje Koffie en Zo, daar ontmoette we het personeel van Rituals Dordrecht en werd ons verteld wat we voor spannends gingen beleven.Nou dat hebben we geweten!

We werden in groepjes van vier verdeeld en gingen een knotsgekke stadsrally onder leiding van virtuele kabouter Freddy meemaken, in twee uur moesten we kris kras door het centrum van Delft allerlei gekke opdrachten uitvoeren! Hilarisch!

Na het spel, we werden trouwens tweede was het nog een poosje borrelen en daarna heerlijk gegeten en toen was het tijd om op te breken velen moesten weer werken op maandag.Maar Pippie gelukkig niet en nog veel meer uitjes de komende weken!

1. Hannie Groen:
    28 juli 2017