Peace, love & happiness!

9 juli 2017 - Gorinchem, Nederland

Zondag was Pippie even een hippie, dit weekend was het weer tijd voor het Gorcums Hippiefestival! Velen kijken er reikhalzend naar uit. Wie er ook speelt, wat er ook aan kramen staat, welke bussen er ook staan, wat voor weer het ook is.....iedereen is dat weekend altijd vrolijk. Want dan komen we bij elkaar om het leven te vieren! En omdat ik probeer van elke dag een feestdag te maken, was het wel een festival waar ik echt wilde gaan kijken.

Zusjelief en "coole" buurman Gerrit waren ook van de partij, helemaal in swingoutfit waren ze rond de middag bij ons.Waar we ons eerst te goed hebben gedaan aan een heerlijke lunch met de benodigde wijn.

Daarna over de vestingwal richting Buiten de Waterpoort wat een fantastische lokatie is voor een evenement als dit. Ik werd niet teleurgesteld ,wat een sfeer,goeie muziek,leuke hippiebazaar, artistieke hippiebusjes !

Er was ook nog een kleine tentoonstelling over de protestzanger Armand ,bekend van het nummer "Ben ik te min ". Armand maakte deel uit van de hippie generatie.

Volgend jaar zijn we weer van de partij maar dan met stoeltjes, parasol en kleed om heerlijk heel de dag te chillen !

1. Hannie Groen:
    10 juli 2017
    Volgend jaar ga ik ook als oude hippie, ha,ha geloof jij dat. Ik vond het wel leuk van wat ik er op zaterdad van heb gezien.
    Wel weinig foto's Pippie de hippie.
  2. Angelique:
    11 juli 2017
    Was gezellig bedankt, voor de heerlijke Griekse lunch , miste alleen de foto van mij met de mooie oude Citroen camper was zeker mislukt ik hou niet zo op foto,s haha