Vurensche Polderpad!

30 juli 2017 - Gorinchem, Nederland

Chris moest er nog een keer aan geloven voordat hij woendag naar Griekenland gaat voor twee weken.Vorige week waren we even bij Fort Vuren en daar zag ik een bord met informatie over het Vurensche Polderpad. Eventjes een folder opgehaald en een mooie wandeling voor de zondagmiddag was geboren. Het weer was nog steeds onbetrouwbaar en ook een fikse wind was aangewakkerd .Maar toch wandelschoenen aan en Suzi bij Fort Vuren geparkeerd met een mooi uitzicht op de Waal en aan de overkant Slot Loevestein.

Het Vurensche Polderpad is een onderdeel van de Klompenpaden, wij hebben maar de helft er van gelopen, het Lingebos bewaren we voor een andere keer.We vonden de wandeling niet echt spectaculair maar ik zie toch altijd weer leuke dingen onderweg en zodoende hebben we het toch weer leuk gehad. Je loopt veel door het grasland dus veel schaapjes, akkers met graan, suikerbieten, aardappels en mais.

Nog een stukje dijk bij Vuren en toen nog een drankje bij het Fort waar Chris altijd even een onderonsje heeft met Saar.

1. Hannie Groen:
    30 juli 2017
    Chris kijkt niet erg vrolijk bij het paaltje van 15 km, dat vond hij zeker wel erg veel, wij hebben daar geen probleem mee he Pip.